Drodzy rodzice,

Czy wiecie, że NAUKĘ CZYTANIA warto rozpocząć nawet przed 3 rokiem życia?

  • wczesna nauka czytania może być wspaniałą zabawą,
  • może stać się fascynującym odkrywaniem świata,
  • zapobiega późniejszym trudnościom szkolnym.

Dlaczego Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania ?

Ponieważ pozwala na zdobywanie umiejętności czytania już we wczesnym dzieciństwie, opierając się na naturalnej, dziecięcej chęci do naśladowania dorosłych. Dziecko czerpie radość z rozpoznawania samogłosek, czytania sylab, aż wreszcie odpowiednio przygotowanych dla nich książeczek. Dzięki zamianie ról, gdy dziecko może zacząć czytać mamie i tacie buduje poczucie własnej wartości, ma satysfakcję ze zdobywania nowych umiejętności zanim zorientuje się, że nauka w szkole to jego obowiązek.

Zajęcia z nauki czytania prowadzone są metodą SYMULTANICZNO – SEKWENCYJNEJ NAUKI CZYTANIA stworzonej  przez prof. Jagodę Cieszyńską. Metoda ta ma swoje podstawy oparte na badaniach naukowych.  Wczesna nauka czytania pomaga opanować prawidłową artykulację głosek, stymuluje wszystkie funkcje poznawcze, kształtuje koncentrację i uwagę, twórcze samodzielne myślenie, rozumowanie przez analogię oraz myślenie przyczynowo – skutkowe, a tym samym wyznacza przyszły sukces edukacyjny dziecka.

Podczas ćwiczeń na sylabach, dziecko zaczyna rozumieć, że można zapisać wszystkie słowa, które się pomyśli i odczytać słowa, które powstały w umyśle drugiej osoby. Zaczyna odczuwać magię języka pisanego.

Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie zabawowej, gdyż właśnie zabawa jest naturalną  formą aktywności dzieci. Stawiane przed dziećmi zadania mobilizują je do aktywnego uczestnictwa.

Zajęcia prowadzone są zarówno indywidualnie, jak i w małych 5-8 osobowych grupach w przedziale wiekowym 3-6 lat. Zajęcia grupowe odbywają się jeden raz w tygodniu (termin zajęć jest ustalany po zebraniu grupy), natomiast ilość i terminy zajęć indywidualnych są ustalane według życzenia rodziców.

         

MATEMATYKA Z KODOWANIEM 🎲🎰7️⃣🧮

Zaczarowany świat matematyki – to spotkania, które w przystępny i interesujący sposób wprowadzają w fascynującą przygodę z matematyką.

Dlaczego matematyka?

  • bo jest wszędzie
  • bo myślenie matematyczne gimnastykuje nasz umysł
  • bo poszerza horyzonty
  • bo jest fascynująca
  • bo do niej należy przyszłość.

Zajęcia mają na celu rozwijać w dzieciach chęć do nauki, aby łatwiej i z ochotą przyswajały treści matematyczne i z pełną świadomością uznały, że mogą i potrafią. Podczas spotkań prowadzimy ćwiczenia rozwijające zdolności i umiejętności matematyczne, na których poznajemy matematykę wszystkimi zmysłami, uczymy dzieci samodzielnego i logicznego myślenia oraz kodujemy.

Matematyka z kodowaniem skierowana jest dla uczniów klas 1-3.

JĘZYK ANGIELSKI

Dlaczego warto zacząć naukę języka obcego już w wieku dziecięcym?

  • dzieci dwujęzyczne uczą się zdecydowanie szybciej i łatwiej
  • łatwiej również rozwiązują problemy i wykazują większą kreatywność
  • mają zdecydowanie lepsze możliwości rozwoju kariery w dorosłym życiu
  • dzieci, które uczą się języków obcych już od małego zdecydowanie lepiej i łatwiej nawiązują kontakty, są przy tym bardziej otwarte i pewniejsze siebie.

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

W programie zajęć znajdują się ćwiczenia ogólnorozwojowe dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników oraz ich wieku rozwojowego lub dysfunkcji. Zajęcia dotyczą:

  • spotkań logopedycznych
  • terapii ręki
  • dysgrafii, dysleksji, dysortografii, dyskalkulii
  • korepetycji z matematyki i angielskiego dla uczniów szkół podstawowych

Program pracy oparty jest indywidualnej pracy m.in. na ćwiczeniach kategoryzacji, które kształcą umiejętność budowania zbiorów, grup; ćwiczeniach sekwencji doskonalących odtwarzanie wzorów, dźwięków, ruchów w określonej kolejności, ćwiczeniach pamięci pozwalających na gromadzenie coraz większej ilości informacji. Pod okiem nauczyciela/logopedy wprowadzone zostaną także: ćwiczenia myślenia przyczynowo-skutkowego kształcące umiejętność wskazywania przyczyny, skutku, rozwijające myślenie; ćwiczenia percepcji wzrokowej – pozwalają na dostrzeganie drobnych elementów, wyszukiwanie określonych szczegółów, ćwiczenia percepcji słuchowej – rozwijają ogólną percepcję słuchową dziecka, wzbogacają jego wrażliwość na mowę, wpływają na jej poprawność, polegają na różnicowaniu i odtwarzaniu dźwięków, analizie i syntezie słuchowej.

 

Zapraszamy do zapisów
☎️ 880 087 377 w godz. 16-19 pn – piątek
Liczba miejsc ograniczona.